Grębosz, Magdalena. ; Siuda, Dagna. ; Szymański, Grzegorz. ; Siuda, Dagna. Il.
Otto, Jacek. ; Dębski, Maciej.
Wydawnictwa Politechniki Łódzkiej
Lodz University of Technology. Faculty of Organization and Management.
Fair use condition ; Access will be possible since the 1st of July 2017
Social media marketing ; virtual marketing ; Web 2.0 ; marketing communication ; information society ; tribal marketing
Na okładce wykorzystano zdjęcie ze strony : https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Social-media-communication.png ; Red. nauk. Wydziału Organizacji i Zarządzania: Lewandowski, Jerzy.
oai:cybra.p.lodz.pl:14623 ; ISBN 978-83-7283-783-7
Born-digital document ; Lodz University of Technology Library. Digital Content Creation and Access Management Department.
Lodz University of Technology Library
Nov 4, 2020
Dec 16, 2016
1 317
https://cybra.lodz.pl/publication/17558
Edition name | Date |
---|---|
Social media marketing | Nov 4, 2020 |
Grębosz, Magdalena.
Szymański, Grzegorz.
Byczkowska, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Magdalena
Barańska-Fischer, Mirella. Red. Blażlak, Robert. Szymański, Grzegorz. Lewandowski, Jerzy (red. nauk.)