Język metadanych
Tytuł:
Autor:
Grębosz, Magdalena. ; Siuda, Dagna. ; Szymański, Grzegorz. ; Siuda, Dagna. Il.
Recenzent:
Otto, Jacek. ; Dębski, Maciej.
Wydawca:
Wydawnictwa Politechniki Łódzkiej
Miejsce wydania:
Data wydania:
Prawa:
Właściciel praw:
Politechnika Łódzka. Wydział Organizacji i Zarządzania.
Licencja:
Prawa dostępu:
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku ; Dostęp będzie możliwy od 1 lipca 2017 r.
Słowa kluczowe:
marketing mediów społecznościowych ; media społecznościowe ; Internet 2.0 ; społeczności wirtualne ; komunikacja marketingowa ; społeczności marek
Uwagi:
Na okładce wykorzystano zdjęcie ze strony : https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Social-media-communication.png ; Red. nauk. Wydziału Organizacji i Zarządzania: Lewandowski, Jerzy.
Język:
Format:
Typ zasobu:
e-monografia PŁ ; dokument elektroniczny
Powiązania:
Identyfikator:
Digitalizacja:
Wersja elektroniczna : pierwotna ; Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych.