Grębosz, Magdalena. ; Siuda, Dagna. ; Szymański, Grzegorz. ; Siuda, Dagna. Il.
Otto, Jacek. ; Dębski, Maciej.
Wydawnictwa Politechniki Łódzkiej
Politechnika Łódzka. Wydział Organizacji i Zarządzania.
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku ; Dostęp będzie możliwy od 1 lipca 2017 r.
marketing mediów społecznościowych ; media społecznościowe ; Internet 2.0 ; społeczności wirtualne ; komunikacja marketingowa ; społeczności marek
Na okładce wykorzystano zdjęcie ze strony : https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Social-media-communication.png ; Red. nauk. Wydziału Organizacji i Zarządzania: Lewandowski, Jerzy.
oai:cybra.p.lodz.pl:14623 ; ISBN 978-83-7283-783-7
Wersja elektroniczna : pierwotna ; Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych.
Biblioteka Politechniki Łódzkiej
2020-11-04
2016-12-16
1 317
https://cybra.lodz.pl/publication/17558
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Social media marketing | 2020-11-04 |
Grębosz, Magdalena.
Szymański, Grzegorz.
Byczkowska, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Magdalena
Barańska-Fischer, Mirella. Red. Blażlak, Robert. Szymański, Grzegorz. Lewandowski, Jerzy (red. nauk.)