Licencja ustawowa ; Podstawa prawna : Ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 28 pkt 3 (Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631)
nieuczciwa konkurencja - zwalczanie - prawo ; reklama - prawo - legislacja ; reklama - prawo - orzecznictwo ; własność intelektualna
Monografia została napisana przez kilkudziesięciu teoretyków oraz praktyków prawa reklamy. ; ; Książka skierowana jest do prawników zajmujących się prawem reklamy, ochrona konsumentów i konkurentów, sędziów, przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa. ; ; Monografie - Wolters Kluwer Polska
oai:cybra.p.lodz.pl:17415 ; ISBN: 978-83-264-1630-9 ; ISSN: 1897-4392
Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych. ; Wersja elektroniczna : wtórna
Biblioteka Politechniki Łódzkiej
Sep 1, 2020
Sep 1, 2020
6
https://cybra.lodz.pl/publication/20597
Edition name | Date |
---|---|
Reklama : aspekty prawne | Sep 1, 2020 |