Urbaniak, Maciej. ; Rudawska, Iga.
Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej
Licencja ustawowa ; Podstawa prawna : Ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 28 pkt 3 (Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631)
przemysł odzieżowy - marketing ; przemysł odzieżowy - Polska ; strategie marketingowe ; rynek odzieżowy ; przemysł odzieżowy - kraje Unii Europejskiej
Red. nauk. Wydz. : Lewandowski, Jerzy
oai:cybra.p.lodz.pl:15451 ; ISBN: 978-83-7283-278-8 ; id skryba-crisp
Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych. ; Wersja elektroniczna : wtórna
Biblioteka Politechniki Łódzkiej
2020-11-04
2018-08-20
1
https://cybra.lodz.pl/publication/18480
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw odzieżowych w perspektywie rynku Unii Europejskiej | 2020-11-04 |
Olczak, Artur
Otto, Jacek. Olczak, Artur
Olczak, Artur Urbaniak, Maciej