Penc, Józef. ; Urbaniak, Maciej.
Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej
Licencja ustawowa ; Podstawa prawna : Ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 28 pkt 3 (Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631)
marketing usług ; handel detaliczny ; relacje z klientami ; marketing relacyjny ; działalność handlowa
Red. nauk. Wydz. : Lewandowski, Jerzy ; Dla studentów uczelni ekonomicznych, szczególnie kierunków zarządzania i marketingu. ; Poszczególne rozdziały opracowali: J. Otto: Wstęp; rozdz. II, III, Podsumowanie A. Olczak: rozdz. I i IV
oai:cybra.p.lodz.pl:15564 ; ISBN: 83-7283-202-1 ; id skryba-crisp
Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych. ; Wersja elektroniczna : wtórna
Biblioteka Politechniki Łódzkiej
2018-09-13
2018-09-13
124
https://cybra.lodz.pl/pl/publication/18595
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Marketing w handlu i usługach | 2018-09-13 |
Olczak, Artur
Olczak, Artur
Olczak, Artur Urbaniak, Maciej
Greta, Marianna. Otto, Jacek. Musiał-Paczkowska, Alicja. Il. Hryniewiecki, Dariusz. Il.