Język metadanych
Tytuł:
Autor:
Recenzent:
Penc, Józef. ; Urbaniak, Maciej.
Wydawca:
Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej
Data wydania:
Prawa:
Licencja:
Licencja ustawowa ; Podstawa prawna : Ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 28 pkt 3 (Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631)
Prawa dostępu:
Słowa kluczowe:
marketing usług ; handel detaliczny ; relacje z klientami ; marketing relacyjny ; działalność handlowa
Uwagi:
Red. nauk. Wydz. : Lewandowski, Jerzy ; Dla studentów uczelni ekonomicznych, szczególnie kierunków zarządzania i marketingu. ; Poszczególne rozdziały opracowali: J. Otto: Wstęp; rozdz. II, III, Podsumowanie A. Olczak: rozdz. I i IV
Język:
Format:
Typ zasobu:
książka ; dokument piśmienniczy ; monografia PŁ
Powiązania:
Identyfikator:
ISBN: 83-7283-202-1 ; id skryba-crisp
Digitalizacja:
Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych. ; Wersja elektroniczna : wtórna
Lokalizacja oryginału:
Zewnętrzna treść
Treść tej publikacji znajduje się poza biblioteką cyfrową.
Kliknij link poniżej, aby wyświetlić treść.
https://hdl.handle.net/11652/1924