Licencja ustawowa ; Podstawa prawna : Ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 28 pkt 3 (Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631)
marketing relacyjny - podręczniki akademickie ; marketing relacji ; systemy zarządzania relacjami z klientem ; marketing relacji w praktyce
oai:cybra.p.lodz.pl:15406 ; ISBN: 83-7387-442-9 ; id skryba-crisp
Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych. ; Wersja elektroniczna : wtórna
Biblioteka Politechniki Łódzkiej
2018-08-09
2018-08-09
12
https://cybra.lodz.pl/pl/publication/18435
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. | 2018-08-09 |
Greta, Marianna. Otto, Jacek. Musiał-Paczkowska, Alicja. Il. Hryniewiecki, Dariusz. Il.
Otto, Jacek. Olczak, Artur