Otto, Jacek. ; Urbaniak, Maciej.
Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej
Licencja ustawowa ; Podstawa prawna : Ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 28 pkt 3 (Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631)
ekonomia - badania ; konkurencja międzynarodowa ; biznes międzynarodowy ; koncepcje i modeli biznesu ; przewaga konkurencyjna
Editor in Chief : Wodziński, Piotr ; Scientific Editor of the Division : Lewandowski, Jerzy
oai:cybra.p.lodz.pl:16013 ; ISBN: 978-83-7283-320-4 ; id skryba-crisp
Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych. ; Wersja elektroniczna : wtórna
Biblioteka Politechniki Łódzkiej
2019-03-01
2019-03-01
0
https://cybra.lodz.pl/pl/publication/19069
Nazwa wydania | Data |
---|---|
International business : outline of strategic and marketing issues | 2019-03-01 |
Olczak, Artur
Otto, Jacek. Olczak, Artur
Olczak, Artur Urbaniak, Maciej