Licencja ustawowa ; Podstawa prawna : Ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 28 pkt 3 (Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631)
marketing relacyjny - podręczniki akademickie ; marketing przemysłowy - podręczniki akademickie ; marketing B2B ; relacja z klientem ; działania promocyjne ; polityka cenowa
oai:cybra.p.lodz.pl:15621 ; ISBN: 83-7251-585-9 ; id skryba-crisp
Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych. ; Wersja elektroniczna : wtórna
Biblioteka Politechniki Łódzkiej
2018-10-10
2018-10-10
8
https://cybra.lodz.pl/pl/publication/18652
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Marketing B2B w praktyce gospodarczej | 2018-10-10 |
Olczak, Artur
Olczak, Artur
Otto, Jacek. Olczak, Artur