Licencja ustawowa ; Podstawa prawna : Ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 28 pkt 3 (Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631)
Jubileusz 70. rocznicy powstania Politechniki Łódzkiej ; Praca doktorska wykonana w Katedrze Ekonomii i Marketingu na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej.
oai:cybra.p.lodz.pl:13139 ; 3752 ; CZYT.GŁ.3/O.I Z.
Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych. ; Wersja elektroniczna : wtórna
Biblioteka Politechniki Łódzkiej
2020-05-11
2015-10-16
30
https://cybra.lodz.pl/pl/publication/16370
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Kardaszewski, Jacek. Aksjologiczny model podejmowania decyzji w marketingu czyli narodziny marketingu z ducha ekonomii | 2020-05-11 |