Pilarczyk, Bogna (1948- ). Red. Nauk. ; Mruk, Henryk. Red. Nauk. ; Jerzyk, Ewa. ; Kaniewska-Sęba, Aleksandra. ; Koczerga, Maciej. ; Kwiatek, Piotr. ; Leszczyński, Grzegorz. ; Michalik, Małgorzata. ; Nestorowicz, Renata. ; Nowak, Lilianna. ; Rutkowski, Ireneusz (1953- ). ; Stefańska, Magdalena. ; Wanat, Tomasz Mieszko. ; Waśkowski, Zygmunt. ; Zieliński, Marek.
Licencja ustawowa ; Podstawa prawna : Ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 28 pkt 3 (Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631)
marketing - podręczniki akademickie ; instrumenty marketingowe ; marketing strategiczny
Projekt okładki i stron tytułowych: Maryna Wiśniewska. ; Fotografia na okładce: P.J. Sharpe/zefa/Corbis. ; Redaktor inicjujący: Joanna Perzyńska. ; Redaktor: Aldona Kubikowska.
oai:cybra.p.lodz.pl:27838 ; ISBN-13: 978-83-01-14837-9 ; ISBN-10: 83-01-14837-3
Biblioteka Politechniki Łódzkiej
2025-03-26
2025-03-26
1
https://cybra.lodz.pl/pl/publication/31416
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Kompendium wiedzy o marketingu | 2025-03-26 |