Legal licence ; On legal basis of : Act of 4 February 1994 on copyright and related rights 28 Art. 3 p (Journal of Laws, no. 90, item 631, 2006)
Access only within Lodz University of Technology network : p.lodz.pl (LUT campus, Lodz, Poland)
unfair competition - combating - law ; advertising - law - legislation ; advertising - law - jurisprudence ; intellectual property
Monografia została napisana przez kilkudziesięciu teoretyków oraz praktyków prawa reklamy. ; ; Książka skierowana jest do prawników zajmujących się prawem reklamy, ochrona konsumentów i konkurentów, sędziów, przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa. ; ; Monografie - Wolters Kluwer Polska
oai:cybra.p.lodz.pl:17415 ; ISBN: 978-83-264-1630-9 ; ISSN: 1897-4392
Lodz University of Technology Library. Digital Content Creation and Access Management Department. ; Electronic version : digitisation
Lodz University of Technology Library
Sep 1, 2020
Sep 1, 2020
6
https://cybra.lodz.pl/pl/publication/20597
Edition name | Date |
---|---|
Reklama : aspekty prawne | Sep 1, 2020 |