Nowak, Alojzy Z. ; Więźlak, Włodzimierz
Wydawca: ,,Śląsk" Sp. z o.o. Wydawnictwo Naukowe
Licencja ustawowa ; Podstawa prawna : Ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 28 pkt 3 (Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631)
przemysł odzieżowy - marketing - Polska ; przemysł odzieżowy - marketing - Kraje Unii Europejskiej ; strategie marketingowe ; przedsiębiorstwa odzieżowe ; rynek odzieżowy
oai:cybra.p.lodz.pl:15623 ; ISBN: 978-83-7164-495-5 ; id skryba-crisp
Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych. ; Wersja elektroniczna : wtórna
Biblioteka Politechniki Łódzkiej
2019-08-05
2018-10-10
4
https://cybra.lodz.pl/pl/publication/18654
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw odzieżowych na rynku europejskim | 2019-08-05 |