Licencja ustawowa ; Podstawa prawna : Ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 28 pkt 3 (Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631)
Internet ; Marketing - stategiczny
Jubileusz 70. rocznicy powstania Politechniki Łódzkiej ; Praca doktorska wykonana w Katedrze Ekonomii i Marketingu na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej.
oai:cybra.p.lodz.pl:13140 ; 3792 ; CZYT.GŁ.4/O.I Z.
Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych. ; Wersja elektroniczna : wtórna
Biblioteka Politechniki Łódzkiej
2020-05-11
2015-10-16
35
https://cybra.lodz.pl/pl/publication/16371
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Grandys, Andrzej J. Technologia informacyjna a strategie marketingowe | 2020-05-11 |