Otto, Jacek. ; Domański, Tomasz.
Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej
Licencja ustawowa ; Podstawa prawna : Ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 28 pkt 3 (Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631)
zarządzanie marką ; narzędzia marketingowe ; strategia marki ; aktywność biznesowa ; promocja ; zarządzanie produktem
Scientific Editor of the Division : Lewandowski, Jerzy
oai:cybra.p.lodz.pl:15645 ; ISBN: 978-83-7283-289-4 ; id skryba-crisp
Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych. ; Wersja elektroniczna : wtórna
Biblioteka Politechniki Łódzkiej
2020-11-04
2018-10-17
14
https://cybra.lodz.pl/pl/publication/18676
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Brand management | 2020-11-04 |
Grębosz, Magdalena.
Byczkowska, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Magdalena
Grębosz, Magdalena. Siuda, Dagna. Szymański, Grzegorz. Siuda, Dagna. Il.