Język metadanych
Tytuł:
Marketing B2B w praktyce gospodarczej
Autor:
Olczak, Artur ; Urbaniak, Maciej
Recenzent:
Data wydania:
Prawa:
Licencja:
Legal license ; On legal basis of : Act of 4 February 1994 on copyright and related rights 28 Art. 3 p (Journal of Laws, no. 90, item 631, 2006)
Prawa dostępu:
Access only within Lodz University of Technology network : p.lodz.pl (LUT campus, Lodz, Poland)
Słowa kluczowe:
relational marketing - academic textbooks ; industrial marketing - academic textbooks ; B2B marketing ; customer relationship ; promotional activities ; pricing policy ; business-to-business market
Uwagi:
Język:
Format:
Typ zasobu:
Powiązania:
Identyfikator:
ISBN: 83-7251-585-9 ; id skryba-crisp
Digitalizacja:
Lodz University of Technology Library. Digital Content Creation and Access Management Department. ; Electronic version : digitisation
Lokalizacja oryginału:
Zewnętrzna treść
Treść tej publikacji znajduje się poza biblioteką cyfrową.
Kliknij link poniżej, aby wyświetlić treść.
https://hdl.handle.net/11652/1986