Język metadanych
Tytuł:
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw odzieżowych w perspektywie rynku Unii Europejskiej
Autor:
Recenzent:
Urbaniak, Maciej. ; Rudawska, Iga.
Wydawca:
Lodz University of Technology Press
Data wydania:
Prawa:
Licencja:
Legal license ; On legal basis of : Act of 4 February 1994 on copyright and related rights 28 Art. 3 p (Journal of Laws, no. 90, item 631, 2006)
Prawa dostępu:
Access only within Lodz University of Technology network : p.lodz.pl (LUT campus, Lodz, Poland)
Słowa kluczowe:
clothing industry - marketing ; clothing industry - Poland ; marketing strategies ; clothing market ; clothing industry - European Union countries
Uwagi:
Red. nauk. Wydz. : Lewandowski, Jerzy
Język:
Format:
Typ zasobu:
book ; language document ; LUT monograph
Powiązania:
Identyfikator:
ISBN: 978-83-7283-278-8 ; id skryba-crisp
Digitalizacja:
Lodz University of Technology Library. Digital Content Creation and Access Management Department. ; Electronic version : digitisation
Lokalizacja oryginału:
Zewnętrzna treść
Treść tej publikacji znajduje się poza biblioteką cyfrową.
Kliknij link poniżej, aby wyświetlić treść.
https://hdl.handle.net/11652/1840