Język metadanych
Tytuł:
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw odzieżowych w perspektywie rynku Unii Europejskiej
Autor:
Recenzent:
Urbaniak, Maciej. ; Rudawska, Iga.
Wydawca:
Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej
Data wydania:
Prawa:
Licencja:
Licencja ustawowa ; Podstawa prawna : Ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 28 pkt 3 (Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631)
Prawa dostępu:
Słowa kluczowe:
przemysł odzieżowy - marketing ; przemysł odzieżowy - Polska ; strategie marketingowe ; rynek odzieżowy ; przemysł odzieżowy - kraje Unii Europejskiej
Uwagi:
Red. nauk. Wydz. : Lewandowski, Jerzy
Język:
Format:
Typ zasobu:
książka ; dokument piśmienniczy ; monografia PŁ
Powiązania:
Identyfikator:
ISBN: 978-83-7283-278-8 ; id skryba-crisp
Digitalizacja:
Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych. ; Wersja elektroniczna : wtórna
Lokalizacja oryginału:
Zewnętrzna treść
Treść tej publikacji znajduje się poza biblioteką cyfrową.
Kliknij link poniżej, aby wyświetlić treść.
https://hdl.handle.net/11652/1840