• ris
    • BibTeX

Social media marketing

Grębosz, Magdalena.; Siuda, Dagna.; Szymański, Grzegorz.; Siuda, Dagna. Il.

Język metadanych

  • English

Tytuł:

Social media marketing

Autor:

Grębosz, Magdalena. ; Siuda, Dagna. ; Szymański, Grzegorz. ; Siuda, Dagna. Il.

Recenzent:

Otto, Jacek. ; Dębski, Maciej.

Wydawca:

Wydawnictwa Politechniki Łódzkiej

Miejsce wydania:

Łódź

Data wydania:

2016

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone

Właściciel praw:

Politechnika Łódzka. Wydział Organizacji i Zarządzania.

Licencja:

Licencja PŁ

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku ; Dostęp będzie możliwy od 1 lipca 2017 r.

Słowa kluczowe:

marketing mediów społecznościowych ; media społecznościowe ; Internet 2.0 ; społeczności wirtualne ; komunikacja marketingowa ; społeczności marek

Uwagi:

Na okładce wykorzystano zdjęcie ze strony : https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Social-media-communication.png ; Red. nauk. Wydziału Organizacji i Zarządzania: Lewandowski, Jerzy.

Język:

pol, streszcz. ang.

Format:

application/pdf

Typ zasobu:

e-monografia PŁ ; dokument elektroniczny

Powiązania:

kliknij tutaj, żeby przejść

Identyfikator:

ISBN 978-83-7283-783-7

Digitalizacja:

Wersja elektroniczna : pierwotna ; Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych.

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Politechniki Łódzkiej

Poproś o dostęp

Nie masz uprawnień do wyświetlenia tego obiektu. Aby poprosić o dostęp do niego, wypełnij poniższe pola.

W jaki sposób chciałbyś wyświetlić ten obiekt?

Zastosuj