• ris
    • BibTeX

Rola kampanii marketingowych inspirowanych sztuką w kreowaniu marek luksusowych

Latri, Sara

Język metadanych

  • English

Tytuł:

Rola kampanii marketingowych inspirowanych sztuką w kreowaniu marek luksusowych

Autor:

Latri, Sara

Wydawca:

PWSFTviT

Miejsce wydania:

Łódź

Data wydania:

2025

Słowa kluczowe:

Kampanie reklamowe ; Sztuka - komercjalizacja ; Marketing strategiczny ; Marka osobista

Język:

pol

Format:

application/pdf

Typ zasobu:

praca dyplomowa

Identyfikator:

D 4483

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka i Ośrodek Informacji Filmowej PWSFTviT w Łodzi

Poproś o dostęp

Nie masz uprawnień do wyświetlenia tego obiektu. Aby poprosić o dostęp do niego, wypełnij poniższe pola.

W jaki sposób chciałbyś wyświetlić ten obiekt?

Zastosuj