Metadata language
Title:
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw odzieżowych w perspektywie rynku Unii Europejskiej
Creator:
Reviewer:
Urbaniak, Maciej. ; Rudawska, Iga.
Publisher:
Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej
Date:
Rights Management:
License:
Licencja ustawowa ; Podstawa prawna : Ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 28 pkt 3 (Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631)
Access Rights:
Keywords:
przemysł odzieżowy - marketing ; przemysł odzieżowy - Polska ; strategie marketingowe ; rynek odzieżowy ; przemysł odzieżowy - kraje Unii Europejskiej
Description:
Red. nauk. Wydz. : Lewandowski, Jerzy
Language:
Format:
Resource Type:
książka ; dokument piśmienniczy ; monografia PŁ
Relation:
Identifier:
ISBN: 978-83-7283-278-8 ; id skryba-crisp
Digitization:
Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych. ; Wersja elektroniczna : wtórna
Location of original:
External content
This content is hosted outside the digital library.
Click the link below to view the content.
https://hdl.handle.net/11652/1840