Metadata language
Title:
Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie.
Creator:
Reviewer:
Publisher:
Date:
Rights Management:
License:
Licencja ustawowa ; Podstawa prawna : Ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 28 pkt 3 (Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631)
Access Rights:
Keywords:
marketing relacyjny - podręczniki akademickie ; marketing relacji ; systemy zarządzania relacjami z klientem ; marketing relacji w praktyce
Language:
Format:
Resource Type:
dokument piśmienniczy ; książka
Relation:
Identifier:
ISBN: 83-7387-442-9 ; id skryba-crisp
Digitization:
Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych. ; Wersja elektroniczna : wtórna
Location of original:
External content
This content is hosted outside the digital library.
Click the link below to view the content.
https://hdl.handle.net/11652/1798