Język metadanych
Tytuł:
Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie.
Autor:
Recenzent:
Wydawca:
Data wydania:
Prawa:
Licencja:
Licencja ustawowa ; Podstawa prawna : Ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 28 pkt 3 (Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631)
Prawa dostępu:
Słowa kluczowe:
marketing relacyjny - podręczniki akademickie ; marketing relacji ; systemy zarządzania relacjami z klientem ; marketing relacji w praktyce
Język:
Format:
Typ zasobu:
dokument piśmienniczy ; książka
Powiązania:
Identyfikator:
ISBN: 83-7387-442-9 ; id skryba-crisp
Digitalizacja:
Biblioteka Politechniki Łódzkiej. Oddział Tworzenia Zasobów Cyfrowych. ; Wersja elektroniczna : wtórna
Lokalizacja oryginału:
Zewnętrzna treść
Treść tej publikacji znajduje się poza biblioteką cyfrową.
Kliknij link poniżej, aby wyświetlić treść.
https://hdl.handle.net/11652/1798