• ris
    • BibTeX

Social media marketing

Grębosz, Magdalena.; Siuda, Dagna.; Szymański, Grzegorz.; Siuda, Dagna. Il.

Język metadanych

  • Polski

Tytuł:

Social media marketing

Autor:

Grębosz, Magdalena. ; Siuda, Dagna. ; Szymański, Grzegorz. ; Siuda, Dagna. Il.

Recenzent:

Otto, Jacek. ; Dębski, Maciej.

Wydawca:

Wydawnictwa Politechniki Łódzkiej

Miejsce wydania:

Łódź

Data wydania:

2016

Prawa:

All rights reserved

Właściciel praw:

Lodz University of Technology. Faculty of Organization and Management.

Licencja:

TUL License

Prawa dostępu:

Fair use condition ; Access will be possible since the 1st of July 2017

Słowa kluczowe:

Social media marketing ; virtual marketing ; Web 2.0 ; marketing communication ; information society ; tribal marketing

Uwagi:

Na okładce wykorzystano zdjęcie ze strony : https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Social-media-communication.png ; Red. nauk. Wydziału Organizacji i Zarządzania: Lewandowski, Jerzy.

Język:

pol, streszcz. ang.

Format:

application/pdf

Typ zasobu:

LUT monograph ; electronic resource

Powiązania:

kliknij tutaj, żeby przejść

Identyfikator:

ISBN 978-83-7283-783-7

Digitalizacja:

Born-digital document ; Lodz University of Technology Library. Digital Content Creation and Access Management Department.

Lokalizacja oryginału:

Lodz University of Technology Library

Poproś o dostęp

Nie masz uprawnień do wyświetlenia tego obiektu. Aby poprosić o dostęp do niego, wypełnij poniższe pola.

W jaki sposób chciałbyś wyświetlić ten obiekt?

Zastosuj